* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Nasze katalogi objęły patronat medialny nad targami EVENT 20092009-04-07 17:06:49Współpraca pomiędzy Międzynarodowymi Targami Polska a internetowymi serwisami www.organizatorzyimprez.pl rozpoczęta. |
|
JUŻ JUTRO!!! SZKOŁA NEGOCJACJI – grupa training & consulting2008-11-26 15:57:42Współtwórcami programu Szkoły są menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili największe transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Podzielą się swoim doświadczeniem negocjacyjnym i biznesowym z uczestnikami Szkoły. Będą komentowali gry negocjacyjne opracowane na podstawie prowadzonych przez nich transakcji. |
|
SZKOŁA NEGOCJACJI – grupa training & consulting2008-10-20 14:50:33Współtwórcami programu Szkoły są menedżerowie dużych organizacji, ludzie którzy w ciągu ostatnich 5 lat prowadzili największe transakcje, osiągali rekordowe wyniki i odnosili spektakularne sukcesy w polskim biznesie. Podzielą się swoim doświadczeniem negocjacyjnym i biznesowym z uczestnikami Szkoły. Będą komentowali gry negocjacyjne opracowane na podstawie prowadzonych przez nich transakcji. Pierwsza w Polsce roczna Szkoła Negocjacji oparta na praktyce biznesowej |
|
Co słychać w branży gastronomicznej?2008-03-17 14:07:43
|
|
Kurs barmański2009-06-29 13:35:30Większość ludzi lubi pić drinki, to rzecz oczywista. A najlepiej smakują te, przyrządzone przez zawodowych barmanów, którzy pracują w klubach. Im lepszy klub tym lepszy barman. Im lepszy barman tym lepszy drink i niekiedy całkiem fajne show. Jak sprawić, żeby napoje alkoholowe, które sami robimy można było nazwać profesjonalnym drinkiem? Najlepsza metoda to samemu stać się zawodowym barmanem i skorzystać z kursu barmańskiego w jednej z wielu szkół, które mieszczą się w całej Polsce. |
Szkolenia NLP Interpersonalne marketing Zielona Góra, Lubelskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.